interword

Így csinálják a nagyok: 3 sikeres Instagram hirdetés

Olvasási idő 3 perc
2018. 03. 09. péntek
Világszerte több mint 2 millió hirdető használja az Instagramot üzenetének megjelenítésére, üzleti eredményeinek javítására.

Kapcsolj magasabb fordulatszámra, és a napi egy-két termékfotó poszt mellett tűnj ki a tömegből kreatív, egyedi tartalmakkal, hirdetésekkel!

Bemutatunk neked 3 márkát 3 különböző ágazatból, melyek világszerte kiemelkedő üzleti eredményeket értek el Instagram hidetéseikkel. Inspirálódj! 

1. A Virgin Holidays és az Instagram Stories

A Virgin Holidays az USA és a Karib-térség piacvezető utazásszervező cégeként növelni akarta a márka, és az általa kínált úti célok ismertségét, valamint személyesebb, játékosabb kampányra akart váltani, az Y generációt megcélozva. 

A kampány: 
2017. márciusában a cég 3 napos Instagram Stories-kampányt indított, melyben New York, Las Vegas és San Fransisco látképeit keltette életre a lényeges részletek játékos kiemelésével. 

A cél: 
A Virgin Holidays célja ezzel a kampányával az volt, hogy a képek és a videók egyvelege azt az érzést keltse a nézőben, mintha tényleg az adott helyen lenne, ösztönözve őt arra, hogy minél előbb lefoglalja utazását. 

Az eredmény:
- a történeteket ötször annyian nézték végig, mint a korábbi videós kampányokat,
- ez a típusú kampány 2,84-szer nagyobb megtérülést eredményezett a hirdetési költségből,
- a hirdetés 10%-kal alacsonyabb költséget generált megtekintésenként.


Tovább a Virgin Holidays Instagram oldalára.

2. Az Illy és a galéria formátumú hirdetések

Az olasz kávévállalat, az Illy új célközönséget szeretett volna elérni, ezért a galéria formátumú hirdetést választotta a fiatalok megszólításához, melynek eredményei felülmúlták saját várakozásukat is. 

A kampány:
A kreativitás és felfedezés jegyében az Illy Max Petrone olasz művészt kérte fel egy olyan hirdetéssorozat megalkotására, mely a kávén keresztül meséli el a cég történetét humoros és figyelemfelkeltő képek segítségével. 

A cél:
A 25-35 évesek körében is ismertebbé, sikeressé váljon a márka egy fiatalos, humoros és kreatív hirdetés által.

Az eredmény:
- 16 pontos növekedés a hirdetés-visszaemlékezés terén,
- 21 pontos növekedés a hirdetés-visszaemlékezés terén a 25-35 évesek körében.
 


Tovább az Illy Instagram oldalára.

3. A Lightricks és a videós hirdetéssorozat

A Lightricks, mint a világ egyik legsikeresebb képszerkeztő alkalmazás megalkotója második alkalmazásával is a letöltési listák élére kívánt kerülni, melyhez figyelemfelkeltő Instagram-videókat készített.

A kampány:
A Lightricks lenyűgöző videói tökéletesen alkalmasak voltak arra, hogy bemutassák az Enlight képszerkesztő alkalmazás funkciót, valamint, hogy azonnali letöltésre ösztönözzék a nézőket.

A cél:
A cél nem volt más, mint azonnali letöltések generálása az Instagram felhasználók körében.

Az eredmény:
- 3,5-szeres megtérülés a hirdetési költségeknél az Instagramon,
- 300 000 alkalmazás-telepítés 5 nap alatt,
- a konverziós arany 2-szeres növekedés az egyéb, Instagramon kívüli kampányokhoz képest.


Tovább az Enlight Photofox alkalmazás Instagram oldalára. 

Bár a közösségi média lételeme a változás, a fiatalabb célközönség elérése pedig állandó kihívást jelent, mi mégis arra buzdítunk, vágj bele az Instagram tartalomgyártásba, és szerezz releváns követőket az Y és Z generációból is! 

Zsófi írta Zsófi