interword

A csillagos értékelés nagyon fontos a Google-n

Olvasási idő 2 perc
2019. 01. 08. kedd
Azt is mondhatnánk, hogy a Google csillagok a Google csillagai közé repíthetnek… ha nem hangzana szörnyen hatásvadász módon. Viszont nagyjából ez az igazság. Nagyon fontos, hogy az ügyfeleid, vásárlóid, vendégeid értékeljenek (méghozzá pozitívan) a Google-n (ehhez kell Google Cégem fiók) - mutatjuk, miért!

A BrightLocal legfrissebb kutatása szerint a Google első oldalán kilistázott találatok átlagosan 4,2 csillagos értékelés kaptak. Ez az jelenti, hogy a magasabb értékeléssel bíró szolgáltatók, eladók nagyobb valószínűséggel kerülnek előkelőbb pozícióba egy adott kulcsszóra keresve, főleg akkor, ha a kimondottan helyi szolgáltatás után kutakodik egy leendő ügyfél, vásárló.

A Top 3 találatok 64%-a biztosan 4-5 csillagos értékeléseket kap, és csak 20% az olyan dobogós helyen listázott vállalkozás, amelynek nem kapott semmiféle látogatói visszajelzést.

Tehát manapság már nem csak az a fontos, hogy jó véleménnyel legyenek rólad, hanem az is, hogy ezt nyilvánosan megosszák, ugyanis ezek az értékelések azt jelzik a Google számára, hogy üzleted megbízható, ez pedig fontos SEO-szempont. (Korábban itt írtunk arról, hogy mire figyel még a kereső.)

Gabi írta Gabi