interword

A hét kreatív megoldása - A Stabilo és a tiniinfluencerek

Olvasási idő 2 perc
info tipp 2019. 09. 18. szerda
Hétről hétre megmutatjuk nektek a kedvenc kampányunkat!

Ezen a héten a Stabilo új kampánya kapta tőlünk a hét kreatívja címet - melyben zseniális módon szólítják meg azt a korcsoportot, amelyet már csak a legkreatívabb módszerekkel lehet hatásosan elérni. Kik is lennének megfelelőbbek ezen a téren, mint a célcsoportnak megfelelő korú influencerek, Trunk Tomi és Emci Beauty, akik relevanciája egyértelmű a magyar Z generációt tekintve.

Forrás: kreatív.hu

Oláh Alexandra, a Republic Group digitális vezetője a következőképp nyilatkozott a kampányról: „Egyrészt nagyon izgalmas kihívás ehhez a korosztályhoz szólni az online térben, hiszen nagyon sokféleképpen tudjuk az üzenetünket eljuttatni hozzájuk aszerint, hogy épp milyen csatornán keresztül kommunikálunk. Más-más formátumokat kell használnunk, és eltérő célokat kell meghatároznunk a sikeresség méréséhez a social medián belül. Másrészről viszont nem egyszerű hosszú távon ’ott maradni a fejekben’, mert nagyon gyorsan és sok tartalmat fogyaszt ez a generáció.”

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Stabilo Hungary (@stabilohungary) on

 

Forrás: Kreatív.hu
Rebeka írta Rebeka