interwordinterword web & social | Online marketing ügynökség | Veszprém

Így támogatja az Insta az influencerek bevételszerzési lehetőségét az IGTV-n

Olvasási idő 2 perc
info tipp 2020. 05. 29. péntek
A tartalomkészítők IGTV iránti egyre növekvő érdeklődésének köszönhetően a fejlesztők erőteljes lépéseket tettek a bevételszerzési lehetőségek megteremtéséért. Mutatjuk a legfrissebb, bevezetés előtt álló újdonságokat!

Eddig a tartalomgyártók (véleményvezérek, influencerek) nem kaptak részesedést az Instagramon elköltött összegekből, ellenben a YouTube-bal. Most ez a helyzet változhat meg, hiszen ők fontos szereplői az Insta-birodalomnak.

Hirdetések az IGTV-n

A hirdetéseket hasonlóan kell elképzelni, mint a Youtube-os reklámokat. Amennyiben egy tartalomgyártó / influencer jóváhagyja, hogy IGTV videója előtt megjelenhet egy 15 másodperces hirdetés, a bevétel 55%-ával gazdagodhat. Maga a hirdetési funkció először csak 200 jóváhagyott márka számára lesz elérhető - többek között ilyen vállalat pl. a Sephora, a Puma és az Ikea hirdethetnek ezzel a lehetőséggel. Természetesen a folyamatos bővítés is napirenden van.  

További infók: 

  • Az egyes hirdetések csak akkor jelennek meg a kijelzőn, ha teljes kijelzős módba nézik a felhasználók a videót. 
  • A hirdetés hossza maximum 15 másodperc. 
  • Itt nem lesz swipe up lehetőség. 
  • A későbbiekben tesztelésre kerül a hirdetés átugrás funkció bevezetése is.

Ami a szabályokat illeti, több szigorítás lép érvénybe az általános tartalom szabályozás mellett. Különböző elvárásoknak kell megfelelnie az influencer profilnak a tartalmat, formát és nyelvezetet tekintve, különben eltiltás vár rájuk. 

A tartalomkészítők nem ösztönözhetik arra a nézőket, hogy szélsőséges viselkedésért cserébe cselekedjenek, kattintsanak.

Eddig az IGTV nem kínált hirdethetőségi opciót, viszont, amint megjelenik ez a lehetőség, úgy a hirdetők és a tartalomkészítők is jól fognak járni. 

 

Live Badge

A jelvények megvásárlására az Instagram Live-on keresztül kerül majd sor, melyet szintén a következő hónapokban kívánnak tesztelni. Amennyiben egy követő megvesz egy badge-t, az nyomban megjelenik majd a live vidó közben a profilnév mellett. A nézők három különböző szivecske badge közül szemezgethetnek, melyek ára 0,99 és 4,99 $ között mozog. Minden egyes vásárlással egyre népszerűbbé válhat a támogatni kívánt videó, növelve ezzel egy márka vagy influencer népszerűségét.

Ez egy szuper lehetőség, hogy segítsd kedvenceidet! Az ezekből származó bevétel 100 százaléka a tartalomgyártóé lesz legalább 2021-ig. 

Kíváncsiak leszünk, hogy sikerül-e felvennie az IGTV-nek a versenyt a Youtube-bal.

interword blog feliratkozás

Fanni írta Fanni