Amikor az online marketingre gondolsz, nem feltétlen a podcast az első eszköz, ami eszedbe jut, azonban nem árt néhány dolgot tudni róla. Igaz, a megjelenése a 2000-es évek első feléhez köthető, népszerűsége kétségtelenül az utóbbi időkben nőtt meg jelentősen - legalábbis Magyarországon. A podcast egy előre felvett audio felvétel, amit a felhasználók bármikor meghallgathatnak / letölthetnek, akár multi-tasking (pl. edzés, vezetés, főzés stb.) közben is. Úgy gondolod könnyebb beszélni, mint írni? Akkor ezt a marketing eszközt Neked találták ki!
Manapság a podcast a tartalommarketing egyik fontos elemének tekinthető egyediségének köszönhetően. Amennyiben célközönséged tagjai lelkes podcast hallgatók, mindenképp építsd be online stratégiádba!
Tipp: Felvételeidet megoszthatod honlapodon vagy akár applikáción keresztül is, pl. Spotify, The Podcast App vagy Google Podcast.