interwordinterword web & social | Online marketing ügynökség | Veszprém

0

Érkezhet a teljes képernyős Instagram Story élmény

Olvasási idő 2 perc
info tipp 2020. 07. 15. szerda
Biztosan Te is szoktál válogatni a posztolt storyk közül az Instagramon. Nos, ez hamarosan még egyszerűbb lesz, mint eddig!

Előző évi adatok alapján az “Instagramozók” körülbelül fele, azaz nagyjából 500 millió személy, naponta használta a Stories funkciót. Nem csoda, ha ezek után a fejlesztők egyre inkább efelé szeretnék terelni a felhasználók bázisát újabb és újabb lehetőségekkel, hogy minél könnyebben érhessék el a friss tartalmakat. 

Már májusban cikkeztek arról, hogy a Stories egy helyett két sorosra vált át, azonban itt még korán sincs vége! A sorok számát olyannyira bővítik, hogy a próbaverzió lefuttatása után már teljes képernyőn szemezgethetsz a storyk között. A tesztelésbe bevont felhasználók az applikáció megnyitásakor rögtön két sornyi történetet látnak, amit egy új gomb, az “All Stories” segítségével bővíthetnek ki. További fejlesztés, hogy már nemcsak a kezdőképernyőn jelennek meg a 24 órás tartalmak, hanem külön ezeknek készítenek egy saját felületet.

A hírt először a kaliforniai social media manager, Julian Gamboa tette közzé Twitteren screenshot-ok kíséretében.

Forrás: Twitter

Az információt megerősítette a Facebook szóvivője is a Techrunch-nak adott nyilatkozatában, ahol kijelentette, hogy folyamatosan új módszereket tesztelnek az Instagram-élmény javítása érdekében. Az előzetes felmérések alapján ez jelentősen befolyásolhatja a későbbi felhasználási szokásokat. Ez a feltételezés vonatkozik a hirdetésekre is, a jövőben nagyobb szerepet kaphatnak a Stories-ban elhelyezett posztok és promóciók is.

Záró gondolat

A bevezetés időpontjáról egyelőre sajnos nincs hír. Azonban arról igen, hogy hamarosan a Facebook is átvált az “All Stories” verzióra! Mi már kíváncsian várjuk, és Te?

Viki írta Viki