A retargeting során olyan felhasználókat célozhatsz meg, akik korábban már valamiféle interakcióba kerültek márkáddal. Sokan felkereshetik honlapodat, azonban annak kicsi az esélye, hogy mindenki egyből vásárlóvá válik, igaz? A megfelelő követőkódok honlapba és a cookiek böngészőbe történő elhelyezésével könnyen újracélozhatod az érdeklődőidet. Manapság nem meglepő, hogy ha rákeresel egy termékre, eltöltesz egy kis időt egy honlapon de mégsem vásárolsz, akkor hamarosan megjelenik egy shoppingolásra ösztönző hirdetés.
Tipp: Ne azokra a potenciális vásárlókra fókuszálj, akik pár másodperc után elhagyták oldaladat, hanem inkább azokra, akik például már elkezdték egy ajánlatkérő űrlap kitöltését, de mégsem jutottak el a végéig. A Facebook Ads és a Google Ads is remek opciót ajánl a retargetinghez, ne felejtsd el használni ezeket!
Fontos: A retargeting és a remarketing kifejezés nem ugyanaz. Előbbit kereső és display hirdetéssel történő újracélzásnál, utóbbit pedig főként e-mail kampányok esetében alkalmazzuk értékesítés után.