Szakaszai:
Eszközei:
Sokféle esemény típusról beszélhetünk, de minden esetben fontos a rendezvény megfelelő kommunikációja. Ahhoz, hogy a híre a megfelelő személyekhez jusson el, az eseménymarketing elengedhetetlen lépése a célcsoport meghatározása. Ezzel ugyanis számos tevékenységet optimalizálhatunk, többek között az időpont és program kiválasztását, a hirdetéseket és a sajtó megjelenést.
Az eseménymarketing során fontos észben tartani, hogy a rendezvények segítségével nemcsak eladunk. Nem mellékes persze az, hogy minél több jegyet értékesítsünk, nagy forgalmat bonyolítsunk le egy étteremben vagy a bemutatott termékek eladási aránya szökjön az egekbe. Ez viszont nem csaphat át egy értékesítés orientált sales-es stílusba! Az eseménymarketing elsődleges feladata a rendezvény fő üzenetének átadása a célközönségnek, valamint a kedvcsinálás és a szórakoztatás.