interword

Az elmúlt 5 évben webdesign projektjeink többsége már a mobile-first szemlélet alapján készült. 2019-re pedig megérkezett a social media-first megközelítés a marketing kampányokban. Mobil eszközökön tökéletesen működő honlap alapelem a digitális kommunikációban, hiszen a közösségi média felületekről forgalmat terelhetünk a honlapunkra. Fizetett Facebook kampány pedig az egyik fő pillér az értékesítésben.

Nézzük a helyes irányt, lássuk, hogy miben áll melléd az interword digitális marketing ügynökség!

FÓKUSZBAN A KÖZÖSSÉGI MÉDIA

Milyen egy jó Facebook oldal?
  • letisztult
  • egységes nyelvezetű
  • egyedi stílusú
  • a lényeges információkat tartalmazza
  • aktív
  • kapcsolatot épít a követőkkel
  • interakcióra buzdít
  • fizetett kampányt alkalmaz
Milyen egy jó Instagram oldal?
  • elsőre érdekes
  • vizuálisan egységes
  • célzottan kommunikálja a lényegét
  • interakciót vált ki
  • aktív
  • közösségépítésre helyezi a hangsúlyt
  • a követők azt kapják, amiért követik a profilt
  • tartja a kapcsolatot a követőkkel
  • egyedi módon szólít meg
Milyen egy jó Facebook kampány?
  • szabályos
  • megfelelően célzott
  • releváns
  • erős vizualitással készül
  • értéket ad
  • kattintásra ösztönöz
  • tiszta / egyszerű CTA-t tartalmaz
  • érthető és rövid szövegezésű
  • ütős

MILYEN CÉLOKAT TŰZHETSZ KI?

  • Új emberek elérése, közösség építése
    Használd ki a közösségformáló és összetartó erőt.
  • Brandépítés
    A márka hitelességét hivatott előremozdítani, valamint fontos, hogy megkülönböztethető legyen más márkáktól. Fókuszálj az értékre, amit adni tudsz és arra, amivel jobbá teszed követőid és vásárlóid mindennapjait.
  • Értékesítés
    A folyamatosan fejlődő online shopping lehetőségeknek köszönhetően egyre egyszerűbb vásárolni. Bejegyzésekkel, hirdetésekkel egyenesen a webshopodba irányíthatod a vevőidet, mellyel az értékesítésből származó bevételed növelheted.
  • Érdeklődő gyűjtés
    Ha követőd még a megfontolás szakaszában jár, add meg számára a szükséges információkat. Ha már nézelődik a honlapodon, vagy email címét megadva felkerült a listádra - egy lépéssel közelebb vagy a célodhoz.
  • Bizalomépítés
    Mutasd meg, mi történik a színfalak előtt és a kulisszák mögött őszinte kétirányú kommunikációval.
  • Kreativitás
    A közösségi média tökéletes hely a kreativitásod kamatoztatására és hasonló érdeklődési körű felhasználókkal való találkozásra. 

LÁSSUK AZ OKOS SZÁMOKAT

  • Átlagosan napi 2 óra 23 percet töltünk a közösségi média felületeken. (2018)
  • A felhasználók 54%-a vásárolt már terméket, ami szembe jött vele Instagramon. (2018)
  • Az Y-generáció 90,4%-a aktív közösségi média felhasználó. (2018)
  • A magyarok 73%-a naponta használja az internetet, 3,6 millióan rendszeresen neteznek okostelefonról. (2018.)
  • A magyarok 45%-a használja a Messengert. (2019. aug.)
  • 5 474 000 magyar használja a Facebookot. (2019. aug.)
  • Közel 2 millió magyar használja az Instagramot. (2019. aug.)

Statisztika forrás:
Mindenki netezik? – Az internetpenetráció 20 éve
Social media users in Hungary 
GlobalWebIndex Social Media Flagship Report 2018

 

MIÉRT ÉRDEMES AZ INTERWORDDEL DOLGOZNI? (tévhitek vs. tények)

  • “Nincs időd és kapacitásod…” - elhisszük, ezzel nem is neked kell foglalkozni.
  • “Posztolgatás” - hidd el, nemcsak erről van szó - komoly tervezés áll minden témakör, grafika és szövegírás mögött.
  • “Egyedül vagyok…” - nálunk személyi felelőse van minden projekteknek, Facebook és Instagram oldalnak, akik nap mint nap gondolkodnak a tartalmakról, a kommentek és üzenetek megválaszolásáról.
  • “Nem értek hozzá..” - szeretnénk, ha bizonyos mértékben értenéd, hogy mi történik, ezért elmagyarázzuk, hogy miképp dolgozunk. Hogy megismerjünk, feltesszük a megfelelő kérdéseket.
  • “A számokra vagyok kíváncsi…” - havonta érthető összefoglalót küldünk, részletezve az elért eredményeket és a következő célokat.
  • “Csak csináljátok…” ügyfél oldalról is szükségünk van bizonyos mértékű támogatásra. Legtöbb esetben itt fotós tartalomra van szükségünk, főképp akkor, ha látjuk - van mit megmutatnod a márkádból, szolgáltatásodból.

REFERENCIÁINKBÓL

Flamingó Wellness és Konferencia Hotel **** Facebook oldala
Flamingó Wellness és Konferencia Hotel **** Instagram oldala
Hotel Füred Spa & Conference Facebook oldala
Hotel Füred Spa & Conference Instagram oldala
Visit Veszprém Facebook oldala
Paprika Csárda Hegyeshalom Facebook oldala
CE Plaza Hotel**** Facebook oldala
CE Plaza Hotel**** Instagram oldala

ÁPOLT ÜGYFÉLKAPCSOLATOK

Az interwordnél figyelmet fordítunk arra, hogy ügyfeleinknél ne maradjon megválaszolatlan kérdés. Ebben az automatizált világban fontos számunkra, hogy beszélgessünk - személyesen is ismerjük meg egymást.
Ha mindez rokonszenves számodra, találkozzunk!