interword

#Júzerélmény a közösségi médiában 2.

Olvasási idő 3 perc
2018. 10. 03. szerda
Így válj népszerűvé Instagramon és YouTube-on.

Arról már számos alkalommal beszéltünk, hogy miért fontos egy közösségi média platformon való jelenlét a vállalkozásod számára, de azt tudod, hogy a felhasználók mit keresnek?

A #Júzerélmény a közösségi médiában blogsorozatunk második részében - első rész itt - azt nézzük meg, hogyan lehetsz vonzó, azaz, milyen taktikával nyújthatod a legszuperebb #júzerélményt követőid számára a legnagyobb képmegosztó és a legnagyobb videómegosztó oldalakon.

3. Instagram

Mi kell ahhoz, hogy mindenki számára élvezhető legyen egy Instagram profil? Egyszerű. Vagyis egyszerűen hangzik.

A kulcsszavak: stílus, tematika, közvetített érzelmek.

Ne felejtsd, az Instagram a képekkel közvetített érzelmek otthona, amit a felhasználóknak is át kell érezniük. Ha ez sikerül, nyert ügyed van. Ám, ha követekezetlennek találják profilodat, rövid időn belül le fognak lépni.

Mit várnak el az Insta-felhasználók egy márkától?

  • Minél egyszerűbb az Insta név (azaz a profilod neve), annál jobb.
     
  • Megfelelően van kitöltve a Bio.
    Hiszen mindenki innen informálódik rólad, mielőtt bekövet. És ne feledkezz meg az emojikról sem! 
     
  • Egyedi stílusa van.
    A kreatív képek és videók használata mellett fontos az ízléses elrendezés is. Határozd meg a kompozíciót, a színeket, a filtereket!
     
  • Van saját hashtage.
     
  • Élő adásokat készít, sűrűn story-zik és szavazásokat tart.
     
  • Visszaköveti a követőit, kommentel, lájkol, repostol.
     
  • Beenged a “színfalak” mögé.
    A követők bennfentesnek akarják érezni magukat. Mutasd meg nekik, kik is vagytok valójában! 
     
  • Nem csak önmagában teszi közzé a fotókat, videókat, hanem fontos tartalmat is megoszt, valami többletet, értéket ad.
     
  • Lépést tart az újdonságokkal.

Noha nem könnyű kitűnni a mai instagramos infulencer világból, azonban ha megtalálod saját “képnyelved”, és hiteles vagy, a siker felé irányíthatod Instagram-profilodat (is). 

Így csináljuk mi:
www.instagram.com/interword.hu

 

4. YouTube

A YouTube, mint a legismertebb videómegosztó oldal nagyszerű lehetőséget nyújt neked arra, hogy színesen, figyelemfelkeltően, és humorosan ismertesd meg magad, termékeidet és szolgáltatásaidat a felhasználókkal. 
 
Mitől trendi egy YouTube csatorna a felhasználók szemében?
  • Izgalmas, figyelemfelkeltő, humoros és persze jó minőségű videói vannak.
     
  • Rövid,  és frappáns címeket használ. 
    Egy jól eltalált elnevezés csak úgy vonzza a szemet.
     
  • Van stílusa. 
    Az előnézeti képek esetében fontos, hogy azonos formánál maradj minden videónál. 
     
  • A tartalomgyártó bekapcsolódik a beszélgetésbe. 
    Válaszolj a kommentekre a videók alatt - a negatívokra is! 
     
  • Légy önmagad!

A YouTube a második legnagyobb kereső, így, ha teheted, légy része Te is ennek a világnak! 

 

FOLYTATJUK...

Zsófi írta Zsófi